Blog'as

Kas yra farmacijos rinkodara? Ar tai tas pats, kas reklamos agentūra?


Labai dažnai sulaukiame klausimo, kas yra farmacijos rinkodara (marketingas). Tad apie viską nuo pradžių. Dar prieš kurį laiką, kai dalis mūsų komandos darbavosi kituose projektuose (kūrėme TV laidą apie sveikatą, leidome sveikatos leidinį, kuravome informacinį portalą pacientams), pastebėjome, kad didelė dalis farmacijos kompanijų ieško pagalbos padedant pozicionuoti, išskirti jų produktus, vaistus, jų savybes, taip, kad pacientui būtų aišku, suprantama, kad jis žinotų, kodėl jam paskirtas vienoks ar kitoks gydymo būdas, kad neatmestų gydymo, profilaktikos, laiku atliktos diagnostikos. Kad pacientai suvoktų, kuo vienas vaistas, papildas ar gydymo metodas skiriasi nuo kito, koks yra jo prieinamumas ir pan. Kadangi mums teko dirbti kone su dauguma farmacijos kompanijų Lietuvoje, taip pat ir Latvijoje, įžvelgėme didžiulę nišą teikti tokią unikalią paslaugą – farmacijos marketingą (rinkodarą), kuri apima:

  1. Verslo įžvalgas darbui su pacientu.
  2. Strategijos sukūrimą ir įgyvendinimą.
  3. Rinkodaros plano sudarymą.
  4. Visą šio plano įgyvendinimą NUO…IKI, grįžtamojo ryšio įžvalgas ir plano korekcijas laikui bėgant.
  5. Nuolatinį bendradarbiavimą su Jumis pateikiant į rinką naujus vaistus, gydymo metodus, tobulinant turimus.

Atrodytų, elementaru – tai gali padaryti bet kuri reklamos agentūra…ir tai yra tas pats.

Mes iš karto sakome – NE!

Reklamos agentūros gali efektyviai suplanuoti jau tai, ką Jūs žinote, su TURIMOMIS biudžeto galimybėmis: Jūs reklamos agentūrai turite pasakyti, koks yra Jūsų gydymo ar vaisto išskirtinumas, pozicionavimas, pateikti įžvalgas ir dažnai – idėjas. Tačiau tai turite padaryti Jūs ir dar užsitikrinti, kad tai bus suprasta teisingai ir atlikta laikantis teisės aktų.

Tačiau Lietuvoje per visą laiką, kiek teko darbuotis šioje srityje, nei mes, nei mūsų klientai, deja, nesutiko reklamos agentūros, kuri:

  1. Išmanytų farmacijos rinką, vaistus, jų reklamos ar informacijos pateikimo taisykles.
  2. Žinotų šių vaistų segmentus, vartotoją, išskirtinumus ir kitą informaciją, svarbią plėtojant rinkodarą ir vykdant informacines kampanijas pacientui.
  3. Puikiai orientuotųsi vaistų, papildų, farmacijos rinkoje.
  4. Ir, kas svarbiausia, – kurioje dažnai nesikeistų personalas ir Jums visko nereikėtų pasakoti iš naujo.

Pažįstama situacija?

Trumpai tariant,  reklamos agentūros skirsto Jūsų biudžetus ir įgyvendina Jūsų idėjas, o mes esame farmacijos rinkodaros specialistų komanda, kuri pateikia Jums tas idėjas, įžvalgas, ilgalaikius strateginius planus ir juos įgyvendina NUO…IKI, orientuodami biudžetą taip, kad jis būtų NE IŠSKIRSTYTAS, o PANAUDOTAS EFEKTYVIAI, PAGAL ĮSTATYMUS IR TAISYKLES, kad Jums po to nereikėtų mokėti baudų už reklamos įstatymo pažeidimus.

Trumpai tariant, mūsų „know how“ farmacijos rinkodaros srityje ir yra didžiausias išskirtinumas ir pagalba Jums dirbant su pacientu. Jei norite sužinoti plačiau, kuo mes Jums galime būti naudingi, tiesiog susisiekite su mumis Jums patogiu būdu.


Grįžti